14 Nisan 2021 Çarşamba

Eski Ulus Fotoğrafları 100 Adet Dericizade Arşivinden

 

6 yorum:

  1. Bunca emeğe hizmete maddiyata bir teşekkür bir yorum yok ne yazık kültüre emeğe saygının değeri.

    YanıtlaSil
  2. Yeni evimize taşınacağımız zaman son akşam annem eski evimizle vedalaşmam için duygu yüklü bir sesle dikkatimi çekmişti. Kullandığı kelimeleri tam olarak hatırlayamıyorum. Ama “evimizde bu son akşam çok kahrımızı çekti son bir kez keyfini çıkar” tarzı şeyler söylemişti. Şimdiye kadar yaşadığım mekâna yaklaşımımı annemin bu bilgece sözleri belirledi. Annemin dünyası evinden ibaret bir dünyadır. Sizin dünyanız Ankara kadar büyük. Size Ankara’yı anlatma hadsizliğini elbette göstermeyeceğim. Sadece söylediklerinizi yürekten hissettiğimi ifade etmek istedim. Yaşadığım şehri biraz daha derinden hissetmemi sağladığınız için ise teşekkürler yetmez. Sevabınız daim olsun!
    Nurçin Yıldız Duman

    YanıtlaSil
  3. Ankara'da doğan, büyüyen, eğitim ve iş hayatına da burada devam eden biri olarak farklı ülkelere şehirlere gittiğimde her yer bana gurbet. Ankara'mın yeri çok ayrı benim için. Her gün yeniden keşfettiğim onca güzellik var bu şehirde. Sizin gibi Ankara sevdalısına teşekkürü bir borç bilirim. En derin saygı ve hürmetlerimle...İyi ki varsınız!

    YanıtlaSil
  4. Harika fotoğraflar. Hepsinin ayrı hikayesi var. Emekleriniz için ve bu güzel fotoğrafları paylaştığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Derleyip sunanlarin emeklerine saglik.Tesekkurler.

    YanıtlaSil